Zwroty wymiany reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU)

  1. Obywatelu, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w niezmienionym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki,
  2. Płatność tytułem zwrotu towar zostanie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  3. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje w wypadkach:

    1. zamówień dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (dotyczy zwłaszcza płyt CD, DVD, programów komputerowych);
    2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (dotyczy zwłaszcza produktów kosmetycznych oraz innych towarów, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane);
    3. jak również w innych wypadkach wskazanych w przepisach prawa.
Jak zwrócić towar:

  1. Należy wypełnić formularz zwrotu. Formularz jest dostępny w wersji online:
    1. Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do MOJE KONTO (zakładka HISTORIA ZAMÓWIEŃ) i wybierz odpowiednią pozycję. Po wybraniu numeru zamówienia, w kolejnym oknie wybierz produkt do zwrotu, wpisz powód zwrotu oraz naciśnij przycisk ŻĄDANIE ZWROTU. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz od nas informację iż oczekujemy na zwrot towaru. Po pozytywnej weryfikacji, w tym samym miejscu będzie możliwość wydrukowania dokumentu zwrotu.
    2. Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, formularz zwrotu znajduje się TUTAJ.
      Po akceptacji złożenia wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail.
  2. Prosimy o wydrukowanie formularza a następnie jego podpisanie.
  3. Zwracany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:

    Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
    ul. Jana z Kolna 1/S6
    83-000 Pruszcz Gdański

Pytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]

WYMIANA TOWARU

  1. Obywatelu, wymiany zamówionego towaru można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. W celu przyśpieszenia procedury wymiany należy składać oddzielny formularz na każdy wymieniany produkt.
  3. Wymiana możliwa jest jedynie na inny rozmiar lub kolor z tego samego modelu. Chcąc dokonać wymiany na zupełnie inny produkt, należy zwrócić niechciany towar i złożyć nowe zamówienie.
  4. Pamiętaj aby przed złożeniem formularza sprawdzić na stronie sklepu Pewex.pl dostępność koloru oraz rozmiaru dla wymienianego towaru. Jeśli nie odnalazłeś interesującej Cię opcji, może to oznaczać, że rozmiar i kolor jaki chcesz wskazać nie jest już dostępny w sprzedaży. W zaistniałej sytuacji sugerujemy złożenie formularza zwrotu lub kontakt z naszym konsultantem.
  5. Prawo wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony. W przypadku stwierdzenia, że towar lub towary były eksploatowane, możemy nie uwzględnić wniosku o wymianę i odesłać towar lub towary na Twój koszt.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
Jak wymienić towar:

  1. Wypełniasz formularz wymiany. Formularz jest dostępny w wersji online:
    1. Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do MOJE KONTO (zakładka ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE) i wybierz odpowiednią pozycję.
    2. Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, formularz wymiany znajduje się TUTAJ.
      Po akceptacji złożenia wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail. 
  2. Prosimy o wydrukowanie formularza a następnie jego podpisanie.
  3. Wymieniany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:

    Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
    ul. Jana z Kolna 1/S6
    83-000 Pruszcz Gdański
  4. W ramach wymiany towaru należy wpłacić na nasze konto:

    a. 15 zł (koszt ponownego wysłania towaru do Klienta na terenie Polski),
    b. 50 zł (koszt ponownego wysłania towaru do Klienta poza granice Polski)

    Numer konta: 87 1600 1462 1083 7729 2000 0007 BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna
    Tytuł przelewu: Wymiana zamówienia ([należy podać numer ID zamówienia] numer wymiany [należy podać numer formularza wymiany].

    Pamiętaj! Jeśli w tym samym czasie dokonujesz wymiany kilku produktów oraz chcesz je otrzymać w jednej przesyłce, za wysyłkę płacisz tylko raz.

Pytania dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]

REKLAMACJA TOWARU

  1. Obywatelu, w celu przyśpieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielny formularz na każdy reklamowany produkt.
  2. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub za zgodą klienta zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  3. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
  4. Reklamacji nie podlegają:
    - uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.) powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze,

    - uszkodzenia wynikłe z niedopasowania modelu do budowy ciała,
    - uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,

    - uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,

    - uszkodzenie wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
    - zastrzeżenia  w zakresie wygody towaru, chyba że wynikają z cech towaru, o których istnieniu sklep zapewniał,

    - odbarwienia spowodowane z niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją towaru.
Jak reklamować towar:

  1. Należy wypełnić formularz reklamacji. Formularz jest dostępny w wersji online:
Prosimy o wydrukowanie formularza a następnie jego podpisanie. Reklamowany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:

Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański

Pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres e-mail