ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU)
- Obywatelu, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w niezmienionym stanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki,
- Płatność tytułem zwrotu towar zostanie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje w wypadkach:
- zamówień dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (dotyczy zwłaszcza płyt CD, DVD, programów komputerowych);
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (dotyczy zwłaszcza produktów kosmetycznych oraz innych towarów, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane);
- jak również w innych wypadkach wskazanych w przepisach prawa.
Jak zwrócić towar:
- Należy wypełnić formularz zwrotu. Formularz jest dostępny w wersji online:
- Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do MOJE KONTO (zakładka HISTORIA ZAMÓWIEŃ) i wybierz odpowiednią pozycję. Po wybraniu numeru zamówienia, w kolejnym oknie wybierz produkt do zwrotu, wpisz powód zwrotu oraz naciśnij przycisk ŻĄDANIE ZWROTU. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz od nas informację iż oczekujemy na zwrot towaru. Po pozytywnej weryfikacji, w tym samym miejscu będzie możliwość wydrukowania dokumentu zwrotu.
- Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, formularz zwrotu znajduje się TUTAJ.
Po akceptacji złożenia wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail.
- Prosimy o wydrukowanie formularza a następnie jego podpisanie.
- Zwracany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:
Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański
Pytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]
WYMIANA TOWARU
- Obywatelu, wymiany zamówionego towaru można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
- W celu przyśpieszenia procedury wymiany należy składać oddzielny formularz na każdy wymieniany produkt.
- Wymiana możliwa jest jedynie na inny rozmiar lub kolor z tego samego modelu. Chcąc dokonać wymiany na zupełnie inny produkt, należy zwrócić niechciany towar i złożyć nowe zamówienie.
- Pamiętaj aby przed złożeniem formularza sprawdzić na stronie sklepu Pewex.pl dostępność koloru oraz rozmiaru dla wymienianego towaru. Jeśli nie odnalazłeś interesującej Cię opcji, może to oznaczać, że rozmiar i kolor jaki chcesz wskazać nie jest już dostępny w sprzedaży. W zaistniałej sytuacji sugerujemy złożenie formularza zwrotu lub kontakt z naszym konsultantem.
- Prawo wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony. W przypadku stwierdzenia, że towar lub towary były eksploatowane, możemy nie uwzględnić wniosku o wymianę i odesłać towar lub towary na Twój koszt.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
Jak wymienić towar:
- Wypełniasz formularz wymiany. Formularz jest dostępny w wersji online:
- Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do MOJE KONTO (zakładka ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE) i wybierz odpowiednią pozycję.
- Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, formularz wymiany znajduje się TUTAJ.
Po akceptacji złożenia wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail.
- Prosimy o wydrukowanie formularza a następnie jego podpisanie.
- Wymieniany towar wraz z podpisanym formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:
Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański - W ramach wymiany towaru należy wpłacić na nasze konto:
a. 15 zł (koszt ponownego wysłania towaru do Klienta na terenie Polski),
b. 50 zł (koszt ponownego wysłania towaru do Klienta poza granice Polski)
Numer konta: 87 1600 1462 1083 7729 2000 0007 BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna
Tytuł przelewu: Wymiana zamówienia ([należy podać numer ID zamówienia] numer wymiany [należy podać numer formularza wymiany].
Pamiętaj! Jeśli w tym samym czasie dokonujesz wymiany kilku produktów oraz chcesz je otrzymać w jednej przesyłce, za wysyłkę płacisz tylko raz.
Pytania dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]
REKLAMACJA TOWARU
- Obywatelu, w celu przyśpieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielny formularz na każdy reklamowany produkt.
- W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub za zgodą klienta zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.) powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w towarze,
- uszkodzenia wynikłe z niedopasowania modelu do budowy ciała,
- uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
- uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,
- uszkodzenie wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- zastrzeżenia w zakresie wygody towaru, chyba że wynikają z cech towaru, o których istnieniu sklep zapewniał,
- odbarwienia spowodowane z niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją towaru.
Jak reklamować towar:
Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański
- Należy wypełnić formularz reklamacji. Formularz jest dostępny w wersji online:
- Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany udaj się do MOJE KONTO (zakładka ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE) i wybierz odpowiednią pozycję.
- Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, formularz reklamacji znajduje się TUTAJ.
Po akceptacji złożenia wypełnionego formularza jego kopia zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie e-mail.
Pewex.pl Sp. z o.o. (dopisek „Wydział Reklamacji”)
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański
Pytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres e-mail